The best Side of ماگ حرارتی

Wiki Article

اشتراک گذاری در پیام رسان ها پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنید تلگرام واتس اپ آدرس کپی شود ! کالای مورد نظر شما در استان فروخته می‌شود:

قیمت لیوان حرارتی یا قیمت ماگ جادویی به عوامل مختلفی مانند جنس، کیفیت، کارایی، طرح، مدل، اندازه و ابعاد آن بستگی دارد و ممکن است انواع ماگ حرارتی قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

سلام. ممنون از پیگیری شما برای تحویل لیوان حرارتی من. از کد هدیه هم که فرستاده بودید ممنونم (-:

وقتی می خواهند آهن را ذوب کنند آن را حرارت می دهند. ابتدا آهن از رنگ خاکستری به سرخ سپس به زرد کرم رنگ و سپس به سفید تغییر رنگ می دهد. با افزایش انرژی آهن، اتم های آن برانگیخته و ناپایدار می شوند و الکترون های انرژی راا جذب می کنند و به شکل بسته های نوری یا فوتون آزاد می کنند.

سطح اصلی تمام ماگ های حرارتی مشکی میباشد به این دلیل به آن ماگ تغییر رنگ با احساسات نیز می‌گونید در واقع منظور از ماگ حرارتی احساسات، همان لیوان یا ماگی است که با احساسات و حرارت تغییر رنگ میدهد.

گارانتی: مطمئن شوید که شرکت چاپ گارانتی برای چاپ ماگ حرارتی ارائه می دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرتینا (اکسسوری) می باشد

که برخی از آنها دارای زیره ی الکتریکی و برخی دارای سیم هستند که وسیله ای کاربردی برای مسافرت و  بیرون ازمنزل می باشد.

البته این ماگ ها معایبی نیز دارند که می توان به شیوه شست و شوی آنها اشاره کرد. از آنجایی که جوهر این نوع از ماگ ها متفاوت می باشد، نمی توان برای شستن آنها از اسکاج های زبر استفاده نمود.

هنگام خرید از امکان شستشوی ماگ به وسیله‌‌ی ماشین ظرفشویی اطمینان حاصل کنید، همچنین توجه داشته باشید که در طرح‌‌های ساده‌‌تر، امکان تمیز کردن بسیار راحت‌‌تر از طرح‌‌های پیچیده است.

شخصی: برای نوشیدن چای، قهوه، آبمیوه و سایر نوشیدنی ها در منزل یا محل کار

بودجه: قیمتی را که می توانید برای یک ماگ حرارتی بپردازید تعیین کنید

کاربرد اصلی ماگ برای صرف نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و شربت و .

Report this wiki page